Gyakran Ismétlődő Kérdések (GYIK)

Mielőtt ügyfélszolgálatunknak írnál, kérlek, olvasd át ezt a listát, hogy kölcsönösen időt és fáradságot takaríthassunk meg egymásnak. Ha nem találod itt a kérdésedre, témádra a választ, akkor az ügyfélszolgálati e-mail űrlap segítségével tudod a kérdésedet feltenni nekünk a Főoldal “Írj nekünk!” menüpontjára kattintva. Az így feltett kérdésedre biztos, hogy reagálunk, nem fog elveszni vagy elsikkadni! Más csatornán küldött kérdésedre, üzenetedre a választ sajnos nem tudjuk garantálni.

Általános kérdések:

1. Túl sok hírlevelet kapok - hogy tudom ezt csökkenteni?

A hírlevelekben a számodra releváns tartalmú híreket szeretném Neked elküldeni. Minden hírlevél alján találsz egy linket, amelyre kattintva beállíthatod a gyermeke(i)d születési évét. Ha ezt beállítod, akkor csak azokat a hírleveleket kapod, amelyek az ő korosztályával kapcsolatosak.

Ha nem jelölöd be a gyermeked életkorát, akkor minden korosztályhoz tartozó hírlevelet meg fogsz kapni. Akár naponta többet is.

Vásárlás előtti kérdések:

1. Hogy jutok hozzá az ingyenesen letölthető anyagokhoz?

Az ingyenesen letölthető anyagokhoz első lépésben fel kell iratkoznod a hírlevélre. Ezt a posztok alatt, vagy a „Skillo-levelek” menüpont alatt tudod megtenni.

A feliratkozásodat követően lehetőséged van bejelölni gyermeke(i)d születési évét\éveit. Ezután hozzáférsz a korábban közzétett ingyenes anyagokhoz is. Ha a gyermekeid születési évét nem szeretnéd megadni, akkor csak a feliratkozás utáni ingyenes anyagokról kapsz értesítést (linket).

2. Régi lapbook-ot szeretnék venni, ami nincs már a webshopban – hogy tehetem meg?

Sajnos a régebbi lapbookok átmenetileg nem elérhetők. Jelenleg felújítjuk őket – megjelenésükig szíves türelmedet kérjük!

3. Lekéstem egy tanfolyami jelentkezési határidőt, de szeretnék csatlakozni. Hogy tehetem meg? Légyszi, légyszi, légyszíí!!!

Ha van már megvásárolt tanfolyamod, akkor a tanuloszoba.skillo.hu oldalra bejelentkezve, bármely másikat soron kívül meg tudod vásárolni.

Ha ez lenne az első tanfolyamod, akkor iratkozz fel a tanfolyam megrendelő oldalán található űrlap segítségével, ahol értesítést kapsz majd a további lehetőségekről.

4. Ha megrendelek valamit, mikor jutok hozzá?

Leggyorsabban akkor jutsz hozzá a termékekhez, ha a bankkártyával, vagy PayPal-en keresztül vásárolsz. Ekkor ugyanis a digitális termékekhez (letölthető termékek, tanfolyamok) gyakorlatilag azonnal hozzáférsz, a ’fizikai’ termékek (pl. könyv) esetében pedig a vásárlást követő munkanapon adjuk át a futárnak kézbesítésre a megvásárolt terméket.

Ha banki átutalást választottál, akkor az utalás banki könyvelését követő munkanapján számíthatsz a teljesítés megkezdésére.

5. Szeretnék a webshopban is banki átutalással fizetni. Hogy tehetem meg?

A webshopban csak bankkártyás fizetésre van lehetőséged.

6. Külföldön élek, hogyan fizethetek banki átutalással?

A külföldről való vásárlás esetén mindenképpen a bankkártyás, vagy PayPal-en keresztüli vásárlást javasoljuk, mert így sem téged, sem minket nem terhel extra és jelentős többlet költség!

7. Egy konkrét, letölthető, ingyenes anyagot keresek – hol találom?

Egyelőre nincs ilyen funkció, de dolgozunk rajta. Ld. még a Vásárlás lőtti 1. kérdést.

Vásárlás utáni kérdések:

1. Nem tudok belépni a tanulószobába – mit tegyek?

A sikeres vásárlást követően e-mail-en kapsz tájékoztatás a belépéshez szükséges információkról. Ha nem találsz ilyen levelet, akkor először a spam- illetve promóciók mappában keresd, mert gyakran előfordul, hogy a levelező rendszered ide továbbítja az automatikusan generált és küldött leveleket. Ha ezek után sem találod, írj az ügyfélszoglálatunknak.

2. Hol találom a régebben megvásárolt tanfolyamaimat?

2019. szeptembertől új, korszerűbb tanulószoba felületet indítottunk el a www.tanuloszoba.skillo.hu cím alatt, az azóta megvásárolt tanfolyamokat itt éred el.

A régebben megvásárolt tanfolyamokat a www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon éred el.

3. A régebben vásárolt tanfolyamaim mikor kerülnek át az új felületre?

A www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon megtalálható tanfolyamaid eltérő feltételekkel és tartalommal kerültek megvásárlásra, ezért nem tudjuk megoldani az új felületen való hozzáférésedet ezekhez a tanfolyamokhoz.

4. Hol találom a webshop-ban vásárolt letölthető anyagaimat?

Ha a gyereketeto.hu Webáruházában megvásárolt termékről van szó, akkor azt továbbra is oda (www.gyereketeto.hu/fiokom) bejelentkezve éred el. A www.skillo.hu webshopjában megvásárolt letölthető anyagokhoz a www.skillo.hu/fiokom -ba bejelentkezve tudsz hozzáférni. A vásárlások után minden esetben egy e-mail-t is kapsz, amelyből közvetlenül is le tudod tölteni a megvásárolt anyagokat. Ha ezeket a leveleket elmentetted, akkor ezek továbbra is működnek.

5. Már kifizettem a terméket, mégis fizetési felszólításokat kapok. Miért?

Sajnos ilyen eset előfordul olyankor, ha egy megrendelésed során a kifizetés bármilyen okból félbeszakad, s új megrendelést indítasz. Ilyenkor ugyanis két megrendelés is generálódik.

Kérlek, ilyen esetben jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk felé a hello@skillo.hu címen a felszólítás továbbításával, vagy az ügyfélkapcsolati űrlapon tett bejelentéseddel.

6. A skillo fiókomba szerettem volna belépni, de se a felhasználó nevem, se a jelszavam nem jó. Mit lehet tenni?

A skillo.hu oldalon a “Webáruház” alatti “Fiókom” oldalra kattintva, a “Bejelentkezés” gomb alatti “Elfelejtett jelszó?” linkre kattintva, a regisztrációkor ill. a vásárláskor használt e-mail címedre, vagy az általad a regisztrációkor választott felhasználó neveddel kérhetsz az akkor megadott e-mail címedre új jelszót.

A honlap cookie-kat használ. Részletek

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close