Gyakran Ismétlődő Kérdések (GYIK)

Mielőtt ügyfélszolgálatunknak írnál, kérlek, olvasd át ezt a listát, hogy kölcsönösen időt és fáradságot takaríthassunk meg egymásnak. Ha nem találod itt a kérdésedre, témádra a választ, akkor az ügyfélszolgálati e-mail űrlap segítségével tudod a kérdésedet feltenni nekünk a Főoldal “Írj nekünk!” menüpontjára kattintva. Az így feltett kérdésedre biztos, hogy reagálunk, nem fog elveszni vagy elsikkadni! Más csatornán küldött kérdésedre, üzenetedre a választ sajnos nem tudjuk garantálni.

Általános kérdések:

1. Túl sok hírlevelet kapok - hogy tudom ezt csökkenteni?

A hírlevelekben a számodra releváns tartalmú híreket szeretném Neked elküldeni. Minden hírlevél alján találsz egy linket, amelyre kattintva beállíthatod a gyermeke(i)d születési évét. Ha ezt beállítod, akkor csak azokat a hírleveleket kapod, amelyek az ő korosztályával kapcsolatosak.

Ha nem jelölöd be a gyermeked életkorát, akkor minden korosztályhoz tartozó hírlevelet meg fogsz kapni. Akár naponta többet is.

Vásárlás előtti kérdések:

1. Hogy jutok hozzá az ingyenesen letölthető anyagokhoz?

Az ingyenesen letölthető anyagokhoz első lépésben fel kell iratkoznod a hírlevélre. Ezt a posztok alatt, vagy a „Skillo-levelek” menüpont alatt tudod megtenni.

A feliratkozásodat követően lehetőséged van bejelölni gyermeke(i)d születési évét, éveit. Ezután a hírlevelekben kapsz értesítést a letölthető anyagokról, a hírlevélben szereplő linkre kattintva, az ott megjelölt időpontig.

Ha a gyermekeid születési évét nem adod meg, akkor nem küldök ilyen anyagokat, hogy ne terheljem feleslegesen a postafiókodat (mert pl. 2 évesek nem szoktak tudni szorzótáblát használni).

2. Lemaradtam a hírlevelekben küldött ingyenes anyagokról - hogy juthatok mégis hozzá?

Semmi baj, a hírlevélben küldött letölthető anyagok és ötletek (sőt, még további, máshol el nem érhető meglepetés anyagok is!) 2020. február 01-től kezdve, bővülő, kereshető, rendezett formában, éves előfizetés keretében találhatóak meg a virtuális tanulószobában, “Játéktár” címen.

Itt tudsz jelentkezni rá: Játéktár

3. Régi lapbook-ot szeretnék venni, ami nincs már a webshopban – hogy tehetem meg?

Sajnos a régebbi lapbookok átmenetileg nem elérhetők. Jelenleg felújítjuk őket – megjelenésükig szíves türelmedet kérjük!

4. Lekéstem egy tanfolyami jelentkezési határidőt, de szeretnék csatlakozni. Hogy tehetem meg? Légyszi, légyszi, légyszíí!!!

Ha van már megvásárolt tanfolyamod, akkor a tanuloszoba.skillo.hu oldalra bejelentkezve, bármely másikat soron kívül meg tudod vásárolni.

Ha ez lenne az első tanfolyamod, akkor iratkozz fel a tanfolyam megrendelő oldalán található űrlap segítségével, ahol értesítést kapsz majd a további lehetőségekről.

5. Ha megrendelek valamit, mikor jutok hozzá?

Leggyorsabban akkor jutsz hozzá a termékekhez, ha a bankkártyával, vagy PayPal-en keresztül vásárolsz. Ekkor ugyanis a digitális termékekhez (letölthető termékek, tanfolyamok) gyakorlatilag azonnal hozzáférsz, a ’fizikai’ termékek (pl. könyv) esetében pedig a vásárlást követő munkanapon adjuk át a futárnak kézbesítésre a megvásárolt terméket.

Ha banki átutalást választottál, akkor az utalás banki könyvelését követő munkanapján számíthatsz a teljesítés megkezdésére.

6. Szeretnék a webshopban is banki átutalással fizetni. Hogy tehetem meg?

A webshopban csak bankkártyás fizetésre van lehetőséged.

7. Külföldön élek, hogyan fizethetek banki átutalással?

A külföldről való vásárlás esetén mindenképpen a bankkártyás, vagy PayPal-en keresztüli vásárlást javasoljuk, mert így sem téged, sem minket nem terhel extra és jelentős többlet költség!

8. Egy konkrét, letölthető, ingyenes anyagot keresek – hol találom?

Egyelőre nincs ilyen funkció, de dolgozunk rajta. Ld. még a Vásárlás lőtti 1. kérdést.

Vásárlás utáni kérdések:

1. Nem tudok belépni a tanulószobába – mit tegyek?

A sikeres vásárlást követően e-mail-en kapsz tájékoztatás a belépéshez szükséges információkról. Ha nem találsz ilyen levelet, akkor először a spam- illetve promóciók mappában keresd, mert gyakran előfordul, hogy a levelező rendszered ide továbbítja az automatikusan generált és küldött leveleket. Ha ezek után sem találod, írj az ügyfélszoglálatunknak.

2. Hol találom a régebben megvásárolt tanfolyamaimat?

2019. szeptembertől új, korszerűbb tanulószoba felületet indítottunk el a www.tanuloszoba.skillo.hu cím alatt, az azóta megvásárolt tanfolyamokat itt éred el.

A régebben megvásárolt tanfolyamokat a www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon éred el.

3. A régebben vásárolt tanfolyamaim mikor kerülnek át az új felületre?

A www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon megtalálható tanfolyamaid eltérő feltételekkel és tartalommal kerültek megvásárlásra, ezért nem tudjuk megoldani az új felületen való hozzáférésedet ezekhez a tanfolyamokhoz.

4. Hol találom a webshop-ban vásárolt letölthető anyagaimat?

Ha a gyereketeto.hu Webáruházában megvásárolt termékről van szó, akkor azt továbbra is oda (www.gyereketeto.hu/fiokom) bejelentkezve éred el. A www.skillo.hu webshopjában megvásárolt letölthető anyagokhoz a www.skillo.hu/fiokom -ba bejelentkezve tudsz hozzáférni. A vásárlások után minden esetben egy e-mail-t is kapsz, amelyből közvetlenül is le tudod tölteni a megvásárolt anyagokat. Ha ezeket a leveleket elmentetted, akkor ezek továbbra is működnek.

5. Már kifizettem a terméket, mégis fizetési felszólításokat kapok. Miért?

Sajnos ilyen eset előfordul olyankor, ha egy megrendelésed során a kifizetés bármilyen okból félbeszakad, s új megrendelést indítasz. Ilyenkor ugyanis két megrendelés is generálódik.

Kérlek, ilyen esetben jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk felé a hello@skillo.hu címen a felszólítás továbbításával, vagy az ügyfélkapcsolati űrlapon tett bejelentéseddel.

6. A skillo fiókomba szerettem volna belépni, de se a felhasználó nevem, se a jelszavam nem jó. Mit lehet tenni?

A skillo.hu oldalon a “Webáruház” alatti “Fiókom” oldalra kattintva, a “Bejelentkezés” gomb alatti “Elfelejtett jelszó?” linkre kattintva, a regisztrációkor ill. a vásárláskor használt e-mail címedre, vagy az általad a regisztrációkor választott felhasználó neveddel kérhetsz az akkor megadott e-mail címedre új jelszót.

7. Megvásároltam egy tanfolyamot - mikor kapom már meg a hozzáférésemet?!?

Ha a megrendelő űrlapon a bankkártyával (vagy PayPal-lel) történő fizetést választottad és a vásárlás sikeres volt, akkor gyakorlatilag azonnal kell, hogy kapjál a hozzáférésről egy értesítő levelet a belépési tudnivalókról. Ha ezt nem találod a Spam vagy Promóciók mappában sem, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha a banki utalást választottad a vásárláskor, akkor e-mail-en kapsz szinte azonnal egy díjbekérőt. Ennek alapján az utalást követő 2 munkanapon belül kapod meg a hozzáférést.
    AZONBAN !!!!
Ha a díjbekérőt a díjbekérőben található SimplePay fizetési lehetőséggel egyenlíted ki, akkor jóval hosszabb is lehet a hozzáférésed megadása, mert erről a SimplePay külön értesít.

Akárhogy is, ha 2-3 munkanapon belül nem kapod meg a hozzáférési indormácókat, akkor kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

 

A honlap cookie-kat használ. Részletek

Az adatvédelmi tájékoztató ide kattintva érhető el.

Bezárás