Gyakran Ismétlődő Kérdések (GYIK)

Mielőtt ügyfélszolgálatunknak írnál, kérlek, olvasd át ezt a listát, hogy kölcsönösen időt és fáradságot takaríthassunk meg egymásnak. Ha nem találod itt a kérdésedre, témádra a választ, akkor az ügyfélszolgálati e-mail űrlap segítségével tudod a kérdésedet feltenni nekünk a Főoldal “Írj nekünk!” menüpontjára kattintva. Az így feltett kérdésedre biztos, hogy reagálunk, nem fog elveszni vagy elsikkadni! Más csatornán küldött kérdésedre, üzenetedre a választ sajnos nem tudjuk garantálni.

Általános kérdések:

1. Túl sok hírlevelet kapok - hogy tudom ezt csökkenteni?

A hírlevelekben a számodra releváns tartalmú híreket szeretném Neked elküldeni. Minden hírlevél alján találsz egy linket, amelyre kattintva beállíthatod a gyermeke(i)d születési évét. Ha ezt beállítod, akkor csak azokat a hírleveleket kapod, amelyek az ő korosztályával kapcsolatosak.

Ha nem jelölöd be a gyermeked életkorát, akkor minden korosztályhoz tartozó hírlevelet meg fogsz kapni. Akár naponta többet is.

Vásárlás előtti kérdések:

1. Hogy jutok hozzá az ingyenesen letölthető anyagokhoz?

Az ingyenesen letölthető anyagokhoz első lépésben fel kell iratkoznod a hírlevélre. Ezt a posztok alatt, vagy a „Skillo-levelek” menüpont alatt tudod megtenni.

A feliratkozásodat követően lehetőséged van bejelölni gyermeke(i)d születési évét, éveit. Ezután a hírlevelekben kapsz értesítést a letölthető anyagokról, a hírlevélben szereplő linkre kattintva, az ott megjelölt időpontig.

Ha a gyermekeid születési évét nem adod meg, akkor nem küldök ilyen anyagokat, hogy ne terheljem feleslegesen a postafiókodat (mert pl. 2 évesek nem szoktak tudni szorzótáblát használni).

2. Lemaradtam a hírlevelekben küldött ingyenes anyagokról - hogy juthatok mégis hozzá?

Semmi baj, a hírlevélben küldött letölthető anyagok és ötletek (sőt, még további, máshol el nem érhető meglepetés anyagok is!) 2020. február 01-től kezdve, bővülő, kereshető, rendezett formában, éves előfizetés keretében találhatóak meg a virtuális tanulószobában, “Játéktár” címen.

Itt tudsz jelentkezni rá: Játéktár

3. Régi lapbook-ot szeretnék venni, ami nincs már a webshopban – hogy tehetem meg?

Sajnos a régebbi lapbookok átmenetileg nem elérhetők. Jelenleg felújítjuk őket – megjelenésükig szíves türelmedet kérjük!

A Tanulószobában elérhető Játéktár 2020 csomagban azonban ezekből sok tucat lapbook megtalálható! Erre a linkre kattintva tudod a hozzáférést megvásárolni.

4. Lekéstem egy tanfolyami jelentkezési határidőt, de szeretnék csatlakozni. Hogy tehetem meg? Légyszi, légyszi, légyszíí!!!

A tanfolyamok általában 3-6 (esetleg 12) havonta indulnak újra. A skillo.hu oldalon láthatod az éppen induló, és éppen nem induló tanfolyamokat. A nem induló tanfolyamok esetében két lehetőséged van az adott tanfolyam ikonjára kattintva megjelenő űrlapon (ENNEK KIALAKÍTÁSA JELENLEG FOLYAMATBAN VAN!):

  • feliratkozol az űrlapon, hogy értesítést kapjál majd az indulásukról, hogy le ne maradj,
  • soron kívül megvásárolhatod a tanfolyamot adminisztrációs és különeljárási többletdíj fejében.
5. Ha megrendelek valamit, mikor jutok hozzá?

Leggyorsabban akkor jutsz hozzá a termékekhez, ha a bankkártyával, vagy PayPal-en keresztül vásárolsz. Ekkor ugyanis a digitális termékekhez (letölthető termékek, tanfolyamok) gyakorlatilag azonnal hozzáférsz, a ’fizikai’ termékek (pl. könyv) esetében pedig a vásárlást követő munkanapon adjuk át a futárnak kézbesítésre a megvásárolt terméket.

Ha banki átutalást választottál, akkor az utalás banki könyvelését követő munkanapján számíthatsz a teljesítés megkezdésére.

6. Szeretnék a webshopban is banki átutalással fizetni. Hogy tehetem meg?

A webshopban csak bankkártyás fizetésre van lehetőséged.

7. Külföldön élek, hogyan fizethetek banki átutalással?

A külföldről való vásárlás esetén mindenképpen a bankkártyás, vagy PayPal-en keresztüli vásárlást javasoljuk, mert így sem téged, sem minket nem terhel extra és jelentős többlet költség!

8. Egy konkrét, letölthető, ingyenes anyagot keresek – hol találom?

Az ingyenes anyagok kevesebb, mint egy hétig érhetőek el. Ezután a játéktárban férhetsz hozzá, ahol kereshető is a tartalom (ld. még a Vásárlás előtti 1. kérdést).

9. Speciális kérdésem van (pl. autista gyermek) - mit tanácsolsz?

Látatlanban, távolról nem tudunk felelősséggel érdemi választ, tanácsot adni. Javasoljuk szakemberhez fordulni, vagy egyéni (on-line, Skype-os vagy Zoom-os) konzultációt kérni Virágtól. Ez esetben e-mail-ben kérjük a hello@skillo.hu címre, hogy jelezd vonatkozó igényedet a kérdés rövid megírásával, s igyekszünk gyorsan javaslatot (időpont és várható konzultációs idő) adni rá.

10. Iskolában (óvodában) szeretném felhasználni a LapBook-ot. Hogyan tehetem meg?

Lapbookok az iskolai vagy óvodai felhasználásra a következő 3 lehetőség egyike alapján használhatók fel:

  1. Egy pld. megvásárlása esetén az osztályban 2-3 példányban egyszer elkészíthető a LapBook, de haza nem vihető, osztályban (csoportban) természetesen kitehető és újra használhatóak a kész példányok.
  2. Az osztálynak (csoportnak) kerül megvásárlásra 4 pld (4-et kell a kosárba tenni). Ekkor a LapBook egyszer, mindenki részére elkészíthető, a gyerekek hazavihetik a kész LapBookot, az elektronikus változat (PDF) nyomtatás céljából egyszer osztható meg.
  3. Megveszi az iskola\óvoda a LapBook-ot 15 pld-ban (15 pld-t kell a Webshopban a kosárba tenni). Ekkor az iskola a diákjaival (óvoda az óvodásokkal) akárhányszor elkészítheti a LapBookot, a kész LapBookot a gyerekek hazavihetik. Az elektronikus formátum csak az iskolai felhasználásra szánt nyomtatás céljára osztható meg másokkal.

Egyik esetben sem osztható meg a fentiekben vázolt eseteken kívül az elektronikus másolat harmadik féllel!

Vásárlás utáni kérdések:

1. Nem tudok belépni a tanulószobába – mit tegyek?

A sikeres vásárlást követően e-mail-en kapsz tájékoztatás a belépéshez szükséges információkról. Ha nem találsz ilyen levelet, akkor először a spam- illetve promóciók mappában keresd, mert gyakran előfordul, hogy a levelező rendszered ide továbbítja az automatikusan generált és küldött leveleket. Ha ezek után sem találod, írj az ügyfélszoglálatunknak.

A megoldást segíted és így gyorsítod, ha rögtön meg is írod, mi a jelenség:

  • mit tapasztalsz?
  • honnan próbálkozol (számítógép\laptop, okos telefon, tablet)?
  • ha számítógép, akkor iOS, Windows, vagy Linux rendszerű?
  • milyen böngészőt használsz (Chrome, Firefox, …)?
  • milyen verziójú a böngésződ?
  • milyen URL címen próbálkozol?
  • lehetőség szerint képernyő képet vagy képernyő videót (amelyik megfelelőbb a jelenség bemutatására) is küldj róla.
2. Hol találom a régebben megvásárolt tanfolyamaimat?

2019. szeptembertől új, korszerűbb tanulószoba felületet indítottunk el a www.tanuloszoba.skillo.hu cím alatt, az azóta megvásárolt tanfolyamokat itt éred el.

A régebben megvásárolt tanfolyamokat a www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon éred el.

3. A régebben vásárolt tanfolyamaim mikor kerülnek át az új felületre?

A www.tanuloszoba.gyereketeto.hu oldalon megtalálható tanfolyamaid eltérő feltételekkel és tartalommal kerültek megvásárlásra, ezért nem tudjuk megoldani az új felületen való hozzáférésedet ezekhez a tanfolyamokhoz.

4. Hol találom a webshop-ban vásárolt letölthető anyagaimat?

Ha a gyereketeto.hu Webáruházában megvásárolt termékről van szó, akkor azt továbbra is oda (www.gyereketeto.hu/fiokom) bejelentkezve éred el. A www.skillo.hu webshopjában megvásárolt letölthető anyagokhoz a www.skillo.hu/fiokom -ba bejelentkezve tudsz hozzáférni. A vásárlások után minden esetben egy e-mail-t is kapsz, amelyből közvetlenül is le tudod tölteni a megvásárolt anyagokat. Ha ezeket a leveleket elmentetted, akkor ezek továbbra is működnek.

5. Már kifizettem a terméket, mégis fizetési felszólításokat kapok. Miért?

Sajnos ilyen eset előfordul olyankor, ha egy megrendelésed során a kifizetés bármilyen okból félbeszakad, s új megrendelést indítasz. Ilyenkor ugyanis két megrendelés is generálódik.

Kérlek, ilyen esetben jelezd a problémát ügyfélszolgálatunk felé a hello@skillo.hu címen a felszólítás továbbításával, vagy az ügyfélkapcsolati űrlapon tett bejelentéseddel.

6. A skillo fiókomba szerettem volna belépni, de se a felhasználó nevem, se a jelszavam nem jó. Mit lehet tenni?

A skillo.hu oldalon a “Webáruház” alatti “Fiókom” oldalra kattintva, a “Bejelentkezés” gomb alatti “Elfelejtett jelszó?” linkre kattintva, a regisztrációkor ill. a vásárláskor használt e-mail címedre, vagy az általad a regisztrációkor választott felhasználó neveddel kérhetsz az akkor megadott e-mail címedre új jelszót.

7. Megvásároltam egy tanfolyamot - mikor kapom már meg a hozzáférésemet?!?

Ha a megrendelő űrlapon a bankkártyával (vagy PayPal-lel) történő fizetést választottad és a vásárlás sikeres volt, akkor gyakorlatilag azonnal kell, hogy kapjál a hozzáférésről egy értesítő levelet a belépési tudnivalókról. Ha ezt nem találod a Spam vagy Promóciók mappában sem, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha a banki utalást választottad a vásárláskor, akkor e-mail-en kapsz szinte azonnal egy díjbekérőt. Ennek alapján az utalást követő 2 munkanapon belül kapod meg a hozzáférést.

AZONBAN, ha a díjbekérőt a díjbekérő levélben található SimplePay fizetési lehetőséggel egyenlíted ki, akkor a banki utalással közel azono várakozási idővel számolhatsz.

Akárhogy is, ha 2-3 munkanapon belül nem kapod meg a hozzáférési indormácókat, akkor kérünk, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

 

A honlap cookie-kat használ. Részletek

Az adatvédelmi tájékoztató ide kattintva érhető el.

Bezárás